+ + +
Kundecase

Autohjørnet

”Jeg sparede bogholderen, og fik en samarbejdspartner!”

Da Autohjørnet-Køge efter Corona-perioden skulle tilpasse og reorganisere forretningen, var der brug for nytænkning på flere fronter: Der skulle fuld fokus på kunderne, bilerne og det gode håndværk på værkstedet – og administrationen måtte effektiviseres. I stedet for en fastansat bogholder gik Autohjørnet-Køge i et tæt samarbejde med Mette Thomas Revision, der nu klarer alt bogholderi, regnskab og økonomistyring for virksomheden – for en langt mindre udgift.

”Jeg har gennem 25 år haft flere forskellige revisorer, men de har udelukkende haft fokus snævert omkring vores tal. Nu oplever jeg, at Mette Thomas og hendes medarbejdere investerer tid i os og spørger ind til opgaverne i sådan en blandet forretning med både bil-salg og reparation. Vi har en helt åben dialog om, hvordan økonomi-tingene håndteres mest effektivt og hvordan vi kan arbejde ”smartere” – vi har virkelig fået en partner, der arbejder sammen med os,” si’r ejer Kurt Altenburg.

Han understreger, at bogholderi, regnskab, moms og lønninger fortsat kræver klare rutiner, deadlines og input on-line fra Autohjørnet-Køge, hvis tingene skal fungere. Men nu foregår dialogen altid med positiv energi og godt humør, når vi skal finde løsninger, der kan fungere i praksis.

Du kan møde Kurt og hans kolleger og høre mere om virksomheden på autohjoernet-koege.dk.